indiaopklompen.reismee.nl

vervolg Agra

Gisteren toen ik uit het station kwam regende het en was het koud. Het leek Nederland wel.

's Middags met Ilona, een nederlandse, naar de Taj Mahal geweest. het was bijna droog maar toen we bij de Taj kwamen hoosde het. Balen!

Maar goed hierdoor hebben wij foto's van de Taj die je nooit ziet. Geen helder blauwe lucht maar een grijze. Geeft een totaal andere indruk. Helaas nog geen foto's want de computers zijn niet dusdanig dat dat makkelijk gaat.

De Taj Mahal is geweldig, zelfs in de stromende regen.

Helaas zat mijn regencape nog in mijn tas in het hotel

Frown
Beetje stom. Nu waen mij kleren dus doorweekt. Bij het eten werd ik plotseling erg beroerd. Gelukkig was ik net op tijd in mijn kamer. Ben erg ziek geweest vannacht maar na een keer goed overgeven ging ht een beetje beter en ik heb de hele nacht mezelf Reiki gegeven in de hoop dat het beter zou gaan.

Nou ik heb een ontbijtje op van thee en toast, ben geld wezen halen en het voelt wel goed. krijg nu alleen hoofdpijn maar dat zal wel een gebrek aan eten zijn. Dus zo nog maar wat toast.

Ga vanmiddag met Laura, de yank, en met Ilona, de nederlandse kijken of we 3 tickets kunnen krijgen in dezelfde coupe. Ben benieuwd. Ik heb een ticket maar de andere 2 niet. Dus .... ik ga zo wie zo naar Jaipur zondag met of zonder gezelschap.

verder doe ik het vandaag maar een beetje rustig aan.

Reacties

Reacties

Paul

Ik zal je vandaag in de trein nog wel wat Reiki sturen. Ik voel wel of het kan of niet... En de Taj Mahal.... gaaf hoor om die in 't echt te zien. En die regen heeft te maken met de typoon die in India huis heeft gehouden.

Knuf, Paul

Paul

Ik bedoel natuurlijk tyfoon, voordat ik een opmerking van Marjan krijg :-)

Paul

Monique

Hee Hillie,

Leuk om je verhalen te lezen. Ik liep al meteen achter ;-). Nu ga ik je op de voet volgen hoor.
Het klinkt allemaal geweldig en leuk dat je zo veel mensen ontmoet. Doe t inderdaad rustig aan, lekker met een boek relaxen.
Jaipur hmm, ik heb gisteren thee gekocht die zo heet haha, wel grappig. Kijken of ik de smaak van India zo kan ervaren.

Groetjes,
Monique

Marjan

Ach ja, heb jij een beetje last van Indiase griep, wij doen het hier met de mexikaanse.
Fijn dat het al wat beter met je gaat.
En ja Paul, nu krijg je toch je opmerking, goed verbetert joh! (je bent schooljuf of niet...)

Leuk dat je wat mensen hebt gevonden om af en toe mee op te trekken. Hoop dat het lukt met die coupé. Goede reis!
Groeten van Marjan

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!