indiaopklompen.reismee.nl

de 2x de 2e dag in Jaipur

Vandaag zou ik naar het Centraal museum maar toen ik daar kwam bleek het gesloten te zijn. Flauw he? het was het enige wat ik hier nog niet gezien heb. Misschien morgen ..

Vandaar ben ik lopend naar de bazaar geweest en hier heerlijk op mijn gemakje rondgelopen. heb een heel oud en arm stuk gezien. Daar was ik echt een bezienswaardigheid. Was wel grappig. Was terug halverwege de middag en een tijd met de receptionist gekletst.

's Avonds gegeten en zat met een Braziliaanse te praten toen Jean kwam opdagen. je weet wel de Noor! Hij was langer in Jaipur gebleven dan gepland en wist dat ik hier was dus ..

Dat was erg gezellig. Want er zijn hier 4 brazilianen waarvan er 2 goed engels spreken maar 2 bijna niet. En zij spreken natuurlijk onderling Portugees. De avond ervoor waren er 2 franse stellen. 1 stel zaten eerst gezellig engels te praten met iedereen maar dat andere stel sprak nauwelijks engels dus toen zij in gesprek raakten werd er Frans gerateld. Nou ja erg ongezellig!

Morgenavond ga ik met de trein naar Delhi dus morgen moet ik nog wat verzinnen om de dag door te brengen. heb niet echt veel puf meer om iets te doen moet ik zeggen dus het zal wel een lange dag worden.

Reacties

Reacties

Paul

Misschien tijd om 's Frans en Spaans/Portugees op te halen als je weer thuis bent??? Alvast voor je volgende reis.

Groetjes,
Paul

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!