indiaopklompen.reismee.nl

Laatste dag Jaipur en op naar Delhi

Stond vanmorgen net met de receptionist vanhet hotel te praten toen de brazilianen die niet zo goed engels spreken een taxi regelden voor naar een gedeelte van de bazaar. heb gevraagd of ik mee kon rijden want weer dat gedoe om een prijs vast te stellen voor een autorickshaw daar had ik helemaal geen zin in. Zij vonden het OK. Dus mee gereden en weer door de bazaar gelopen. Nu heel veel zijstraatjes gehad. Toen ik het zat was terug naar het hotel. Hier gegeten met het andere braziliaanse stel. Zij gingen rond half 3 op weg naar het busstation om een bus te pakken naar Pushkar. ( lekker brabants dit)

Daarna met de receptionist zitten kletsen en wat zitten lezen en het laatste half uurtje even geinternet. Als je zit te wachten duurt het heeeeeeel lang voor het 5 uur is. Maar goed om 5 uur vertrokken naar het treinstation. En zo waar de trein was op tijd. Ik had een eerste klas ticket en dat betekende voor deze trein dat ik ook iets te eten zou krijgen. Nou dat iets was:

Binnen 10 minuten een fles water en een glas sinaasappelsap.

Daarna de 'tea'. Dit hield in thermoskan met heet water, een theekit, een broodje, een snack, een chocoladereep, een zakje amandelen en een cakeje.

Eerst dacht ik dat dit het was maar nee hoor.

hierna kwamen ze met soep.

Daarna het diner met een appel na.

Toen nog een ijsje en een mondverfrisser en dat was het dan.

En als laatste de trein was op tijd! Tja ook dat kan. het was geweldig.

Helaas moest ik daarna me weer storten in de hectiek van het stationsgebeuren. Binnen no time tientallen mannen om me heen die me naar mijn hotel wilden brengen. Ik was bereid om 80 rupees te betalen. Dit is eigenlijk al veel voor de afstand maar vanaf 11 uur ;s avonds betaal je 30% meer. Maar ze wilden allemaal 100 rupees. Maar gelukkig is er altijd iemand die medelijden ofzo krijgt en het doet voor het bedrag wat ik ervoor wil betalen.

In het hotel een grote kamer maarmet rooklucht! en een piepklein raampje. Maar ach het is voor 1 nacht en een avond. Ook de douche blijkt er 1 waar je heen en weer moet bewegen om helemaal nat te worden maar ook dat is gelukt.

Reacties

Reacties

Paul

Heee, salsa onder de douche. Hoe voelt dat?

Tyske

Een poppenhuiskamertje. Wat grappig. Het zit er al bijna weer op. Geniet dus nog maar even. Hier zitten we in de Kerststemming. Er zijn dit jaar geen nieuwe Kersthits. Het is nog steeds Wham en Bandaid.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!