indiaopklompen.reismee.nl

Mijn ALLERLAATSTE dag in INDIA ( Delhi)

Vanmorgen op mijn gemakje gedouched en gegeten. Daarna mijn geld geteld en toen de stad in. Heb grotendeels mijn laatste geld uitgegeven aan (nog meer) kleren. Ben voor de komende zomer al helemaal klaar

Wink

Terug naar het hotel maar dat is niet echt een lekkere plek om rond tehangen dus op zoek naar een internetcaf'e. je zou toch denken dat in een groete stad als Delhi dit toch niet zo moeilijk kan zijn. heb eerst in het centrum gekeken maar daar was de enige die ik vond buiten gebruik.

Hier in de Main Bazaar zijn een paar obscure tentjes maar uiteindelijk een computer in een hotel gevonden. Inmiddels is de stroom al 2x uitgevallen dus hoop dat het nu goed blijft gaan.

Vanacht ( of eigenlijk morgenochtend) om 03.00 uur vertrekt mijn vliegtuig richting Frankfurt. Hoop dat het daar en op Schiphol vanwege de sneeuw geen problemen oplevert met landen. Maar goed dat horen jullie morgen wel.

Ga nog even hier de bazaar door maar nu echt geen geld meer dus ... helaas!

Reacties

Reacties

Tyske

Nog meer kleren? Je koffer zat toch al vol? Nou ja, leef je lekker uit. Groot gelijk hoor! Ik ben benieuwd wat voor kleding het allemaal is. Je kunt dit blog thuis wat mij betreft voortzetten. Dan zet je er bijvoorbeeld foto's op van je kleding en souveniers.

Groeten,
Thijs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!