indiaopklompen.reismee.nl

Weer thuis

Gisteravond om 11 uur met de taxi vertrokken naar het vliegveld,18.30u nederlandse tijd.

Voordat je het gebouw in kunt wordt je paspoort en ticket gecheckt. Daarna naar het incheckgebeuren. Er waren maar 2 mensen voor me maar het duurde ongelooflijk lang. maar uiteindelijk mijn bagage ingecheckt en mijn boarding pass etc gekregen, toen nog door de douane waar eerst een formulier ingevuld moest worden en toen was het wachten geblazen.

Later vertrokken, ongeveer 3 kwartier, maar dat is uiteindelijk tijdens de vlucht weer goed gemaakt. Bijna op tijd geland maar we moesten een eind taxien en toen duurde het even voor we uit het vliegtuig konden. Toen moest ik flink doorlopen want mijn volgende vlucht vertrok aan de andere kant van het vliegveld.

Moest weer opnieuw mijn handbagage laten scannen want tja kwam met een internationale vluchten moest nueen europese vlucht hebben. Dat duurde eeuwig. Ondertussen was het al tijd om voor mijn volgende vlucht in te checken maar ja mijn ticket was al gescand dus ze zouden niet zonder mij vertrekken maar irritant was het wel. Ik bleek uiteindelijk niet eens de laatste te zijn. Na mij kwamen nog 5 mensen die mee moesten.

Het vliegtuig landde op tijd op Schiphol. Het was nog even wachten op de bagage maar de mijne was een van de eerste. Dus ook dat kan ;-)

Yorick en John stonden me op te wachten. Erg leuk dat Yorick er ook was. Hij had een dag vrij gekregen van school. Zij waren 's Ochtends om 6 uur vertrokken ivm de slechte weersvoorspellingen en dat was maar goed ook want rond Utrecht bleek het erg slecht te zijn.

Gelukkig waren de fileproblemen op de A2 opgelost en zijn we na een kop koffie zonder files naar huis kunnen rijden.

Reacties

Reacties

jacqueline

Welkom thuis!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!