indiaopklompen.reismee.nl

Het laatste verhaal

Na 2 dagen weer thuis, ook echt weer thuis. Doordat ik het de laatste week rustig aan heb gedaan was het niet meer nodig om de vermoeidheid van mijn reis van me af te schudden want dat was al gebeurd. Alleen weer even wennen aan de kou en aan de dagelijkse beslommeringen.

Ik heb veel gezien. Dingen die ik liever niet had willen zien en dingen die ik nog wel eens zou willen zien. India is en blijft het land met de vele tegenstellingen maar ik heb er erg van genoten de afgelopen 6 weken. Uit jullie reacties blijkt dat jullie met mij mee hebben genoten en ik heb enorm van jullie lieve, leuke en grappige berichtjes genoten. Hartstikke bedankt voor dat. Het is leuk om te weten dat je toch op deze manier een lijntje met het thuisfront hebt.

Voor mijn (nu nog) collega's veel succes met of het vinden van een nieuwe baan of het genieten van jullie gezinnen en de vrije tijd.

Jack en Thijs veel succes in Amsterdam. Voor de dames in Den Bosch en de Lokaal Totalers maak er iets gezelligs van.

Voor iedereen hele fijne Kerstdagen en een heel gelukkig en gezond 2010!

Reacties

Reacties

Herriet

Ik heb ook genoten van je verhalen. Ik wens jou heel veel succes met het vinden van een nieuwe baan en natuurlijk ook hele fijne dagen. xxx

Tyske

Hopelijk kun je nog lang nagenieten van het mooie land en hebben de mindere dingen jou inzicht gegeven.

Ik wens jou ook hele fijne dagen toe en voor het nieuwe jaar wens ik jou succes toe met het vinden van een passende baan.

Monique

WELKOM THUIS!!!
Ik heb genoten van je verhalen, het is een mooie reis geweest. Jammer zeker dat het al weer voorbij is.
Ben zeer benieuwd naar al je aankopen.
Geniet van de feestdagen en we spreken elkaar in het nieuwe jaar.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!