indiaopklompen.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Hillie

Reacties

Reacties

Thijs

Hoi Hillie,

Ik hoop dat met deze reis jouw zo lang gekoesterde droom werkelijkheid zal worden. Ik ga mijn e-mail toevoegen en je volgen gedurende dit avontuur.

Heel veel succes!

Thijs

Hoi Hillie,

Ik ga het zeker volgen en droom met je mee in dat oude mooie land.

Paul

Leuk hoor dat we straks op deze manier mee kunnen reizen. Veel succes met het vinden van internet café's .....

John

Hi Hillie.
The dogs and I wish you a safe and happy journey to the land of spices and bright colours and wait your reports on your trip
take care
John

hoi

Hallllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllo mam

hoi

doooooooooooooooooooooooooooooooeii(alvast voor woensdag)

Natasja

Hoi Hillie,

ik ben heel benieuwd naar al je verhalen en natuurlijk foto's
ik wens je een hele fijne tijd en doe voorzichtig!

groeten Natasja

Anouk

Hallo,

Ik wens jou alvast een hele goede reis toe voor morgen!

Ben heel erg benieuwd naar je reisverhalen.

Groetjes Anouk

Marjolijn

Hoi Hillie,

Knap hoor dat je helemaat in je eentje India doortrekt!! Natuurlijk ga ik je helemaal volgen en ben ik erg benieuwd naar je foto's en verhalen!!

Hele goeie reis!!!

Groeten Marjolijn

Marjan

Hoi Hillie,

Een hele goede reis / vakantie toegewenst. Hopelijk is het weer daar wat beter dan hier. Ik hoop dat je veel kunt schrijven zodat we op de hoogte blijven. Hillie geniet ervan.

Groetjes Marjan

John

I have just taken Hillie to the Airport and so much for internet check-in,but she was able to get an early plane so she could be sure of getting her plane to Delhi
as there was some bad weather delaying some flights,
so no time for a coffee just a hug and a kiss and she was off.

John

sylvie

Ha die Hilly!

Als ik het goed bereken zit je nu nog hoog in de lucht. Super stoer van je hoor...dit avontuur!
Ik ga je verhalen zeker volgen

Heel veel succes en het belangrijkste geniet ervan!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!