indiaopklompen.reismee.nl

De aftrap

Woensdagochtend om half 7 vertrokken richting Schiphol. Veel werk aan de weg maar ruim voor 9 uur in Amsterdam. Ik had me on line al ingecheckt thuis dus moest alleen nog de bagage afleveren. Bleek dat er vertragingen waren en is mijn ticket omgeboekt naar een vroegere vlucht zodat ik mijn vlucht naar Delhi kon halen.Dus geen koffie meer en geen 'gewoon' afscheid met John want moest meteen boarden.

Uiteindelijk vloog ik om kwart voor 11 terwijl mijn reguliere vlucht om 11 had moeten gaan dus gelukig maar.

In Frankfurt Indiase taerelen bij het boarden. Er ging een hele grote groep Indiase bejaarden mee die overwinterne in India en in de zomer wonen in Canada. Daar zaten een aantal van in een rolstoel. Zij oesten eerst maar toen had je de poppen aan het dansen. Geweldig als je dat allemaal van een afstandje bekijkt. Kon meteen even wennen.

Ook de bagage die uit het vliegtuig in Delhi moeswt kmen gebeurd allemaal handmatig en dus erg tag. Laat mijn tas ongeveer de laatste zijn die eruit komt. Dus na een urtje eindelijk op zoek naar mijn chauffeur. Er was wel een chauffeur van Yatri, mijn hotel, maar hij had een andere naam op zin bordje staan. Na 3 keer de hele rij agfgelopen te hebben iemand gezocht met een werkende telefoon want mijn prepaid liet het afweten.

Gelukkig snel iemand gevonden en gebeld naar het hotel en zowaar het was DIE chauffeur. Dus al met al pas om 4 uur mijn hotel. Maar gelukkig een fijne, schone kamer.

Snel gaan slapen

Reacties

Reacties

Paul

Nou, je proeft direct de sfeer in India :-)

Helemaal goed. Gewoon hun traagheid en chaos met respect behandelen. Jij liever dan ik. Ik heb nog geen Reiki gestuurd. Dat zal vanavond wel worden.

Groetjes, Paul

yorick

nou fijn dat je een uur moest w88 op je koffer maarja leuk hotel?

Natasja

fijn dat je toch goed aangekomen bent.....
groeten Natasja

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!