indiaopklompen.reismee.nl

Mijn 1e dag in India

Vandaag om 9 uur opgestaan want ja moet toch wennen aan een 4,5 uur tijdverschil

Undecided
.

Eerst ontbeten en toen moest er natuurlijk geld gewisseld worden ed.

Vandaaruit naar Connaught Place gelopen, een winkelgebied. Kon ik meteen wennen aan het verkeer en het lawaai. Uteindelijk belandt in het park en daar tussen de middag heerlijk in de schaduw gezeten. Want warm is het! Daarna met een autorickshaw naar het Rode Fort gegaan en daar rondgelopen. Was erg lekker. Daarna met weer zo'n overdekte scooter terug naar het hotel waar ik lekker met een boek in de tuin ben gaan zitten. Wilde rond 7 uur ergens gaan eten maar toen ik echt weer op straat stond in de drukte vond ik dat geen goed idee meer. Had nog een krentenbol en koekjes dus ..

Hierna duik ik mijn bed in want mijn ogen hangen ongeveer op mijn knieen.

Wat ik morgen ga doen??? Geen idee!

Welterusten

Reacties

Reacties

Natasja

Ben benieuwd naar het vervolg! en heb je lekker geslapen?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!