indiaopklompen.reismee.nl

De 2e dag in Delhi

Mijn 2e dag begon na een lange nacht slapen, wat wel errug nodig was, met een lekker ontbijtje. Toen op jacht naar een prepaid SIM card. Toen ik een 'winkeltje' gevonden had wil je niet weten hoe snel er een kudde mannen omheen stond die het allemaal beter wisten. Wat een kermis! Maar goed het is gelukt dus kan nu hotels van tevoren bellen. Altijd handig.

Daarna nar het station gegaan om alvast even te kijken wat mij morgenavond te wachten staat. Kuddes mensen overal en ook overal mannen die met je willen praten en je informatie willen geven maar wel ten gunste van hun zelf.

Heb gelukkig kunnen regelen dat ik mijn bagage in het hotel kan achter laten en ze gaan ook nog een taxi regelen voor morgenavond naar het treinstation. Nou ben benieuwd wat dat gaat worden.

Vandaag met de metro naar het centrum gegaan. Nou dat was weer een ervaring op zich. Tjokvol maar gelukkig hoefde ik maar 1 halte maar dat was 1 x maar nooit weer

Undecided

Verder een beetje rondgelopen en geprobeerd te wennen aan Delhi. Dus verder geen intressante dingen gedaan.

Reacties

Reacties

Marjan

Is toch leuk al die aandacht van die mannen?????

tbdriessen@casema.nl

Ligt eraan Marjan. Niet iedere Indiër lijkt op George Clooney. Is overigens wel een knap volk. Mooie oogopslag en vaak met een mooi doorleefd uiterlijk.

yorick

het is leuk zo te lezen.
oja john belde dat jullie wilden chatten. is dat gelukt? en had je wel messenger?

yorick

zo ja dan voeg ik jou ff bij mijn messenger niet dat we een grote kans hebben om tegelijk on te zijn

Herriet

Hey Hillie.

Spannend hoor. heel leuk om te lezen. Ben benieuwd naar het vervolg verhaal.

liefs xxx

Paul

Hoi Hillie,

Heb je gisteravond (vrijdag) Reiki gestuurd. Wel wat laat, maar ja... t Was bij een vriendin ff crisis, dus heb daar geholpen. Met Yorick en mij gaat alles goed.

Heb 't fijn daar en blijf berichtjes sturen als je kan. Dat is nl. errug leuk.

Oh ja, mag door als heidegids bij Staatsbosbeheer. Gaaf hé. De 1e opleidingsdag is over 2 weken. En dan nog één in december, januari en februari. 'k Ben benieuwd of we nog huiswerk krijgen. Lol.

Je zit wrschk in de trein. Hoop dat je daar kunt slapen.

Groetjes en hou de mannen op afstand (of niet...).

Paul

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!