indiaopklompen.reismee.nl

Agra

Gisteren in Varanssi niet zoveel meer gedaan. Ik zou eerst een aantal tempels bezoeken maar het was erg benauwd weer en ben uiteindelijk na een wandeling langs de gaths lekker ergens op een trap gaan zitten langs de ganges en gewoon heerlijk zitten kijken en zitten lezen tot het tijd was om terug te gaan naar mijn hotel om mijn spullen te pakken en naar het station af te reizen.

Heb een goede treinreis gehad. In het begin dacht ik dat het tegen zou vallen want de trein deed wat luguber aan maar heb mijn bagage vast geketend aan mijn bank en heb redelijk goed geslapen. De trein had uiteindelijk 2 uur vertraging en wat dacht je wat, GEEN chauffeur natuurlijk. Hoeveel pech kun je hebben.

Maar goed met een taxi of een rickshaw kom je er ook dus ...

Heb in het hotel nog 1,5 uur op een kamer moeten wachten maar die mag er dan ook wel zijn. het is de gootste tot nu toe en de meest luxe. In de tussentijd in gesprek geraakt met een nederlandse die ook alleen reist. We gaan zo samen naar de Taj Mahal. Want ja die moet je natuurlijk gezien hebben.

wordt vervolgd

Reacties

Reacties

Natasja

Nou op naar je nieuwe avonturen.
groeten Natasja

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!