indiaopklompen.reismee.nl

Fatehpur Sikri

Vandaag 's ochtends eerst gewacht op Laura, 1 van de amerikaanse dames, en daarna met z'n 3en met een lokale bus naar Fatehpur Sikri gegaan. Dat is een verlaten paleis met alles erop en eraan.

Het was verder dan we dachten dus we hadden daar niet zo heel veel tijd om rond te kijken want we wilden niet de bus missen terug naar Agra.

Bij aankomst werden we gedropt in een hele drukke 'winkel'straat. denk dan NIET aan winkels zoals wij die kennen maar aan allemaal kleine kraampjes in een heel vies smal straatje , vol met mensen, varkens en koeien en hier een daar een verdwaalde toerist. Geweldig!

Uiteindelijk daar meer rondgelopen dan waar we eigenlijk voor kwamen maar ach who cares.

Het was ook erg leuk om even buiten een stad te zijn en om meer te zien van de omgeving. Want tot nu toe heb ik alleen 's nachts gereisd en dan zie je niet zoveel buiten de trein.

Morgen op naar Jaipur met de trein van 17.40. Aankomsttijd zou 22.15 moeten zijn. Kijken wat het gaat worden. Maar eerst dan nog bijna een dag in Agra.

Reacties

Reacties

paul

Dat lijkt me wel wat, zo'n vies, smal straatje propvol mensen, varkens en koeien. De ultime India ervaring. Da's weer 's wat anders dan de Taj Mahal.

Groetjes uit een regenachtig en rustig Geldrop.

jacqueline

Hai Hillie,
Van de week kreeg ik je logadres van Paul. Ik wil je nog even zeggen hoe fantastisch ik het vind dat je dit avontuur aan gaat. Het is wel een hele beslissing geweest, maar nu was het er de tijd voor. En jij komt toch al altijd met leuke creatieve iedeen. Fijn dat je hier en daar ook leuke contacten maakt en toch je eigen plan trekt. Een hele cultuuromslag lees ik al en ja die Taj Mahal en drukke vieze straatjes... dat is wel India zoals ik het me voorstel. Geniet met volle teugen!!!!! Ben heel benieuwd wat je nog allemaal gaat doen en tegen komt. En mocht je nog in de gelegenheid zijn om foto's op je log te zetten en je te weinig ruimte hebt dan wil ik je graag wat ruimte cadeau doen. Laat maar weten wanneer je behoefte hebt aan die ruimte.
Héééél veel plezier nog.
Ik weet niet hoe het weer in India nu is, maar hier in Geldrop is het warm, wel 15 graden, dus nog geen verwarming aan voor mij, maar daarin lijk ik in de minderheid te zijn.
Tot ziens!!

Geroetjes, with love and compassion, HAOLE

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!