indiaopklompen.reismee.nl

Laatste dag Agra

Vandaag met Ilona naar de Baby Taj geweest. het heeft een andere naam maar die weet ik zo niet maar men noemt het de Baby Taj. Het was ver weg maar de rickshaw zat goed en er was genoeg te zien onderweg.

het was erg mooi en we hadden een plekje gevonden aan de achterkant waar we heerlijk hebben gezeten en over de rivier konden kijken etc. heerlijk.

Daarna weer terug naar het hotel met dezelfde ricksaw fietser. Hij had op ons gewacht. wat wel llief was. Terug in het hotel wat gegeten en toen nog even inkopen gedaan voor in de trein en op naar heet treinstation.

laura had treintickets gekocht met haar indian rail pass maar de wagon die erop stond hadden wij nog nooit op een trein zien staan dus we waren een beetje onzeker over hoe en wat. Toen de trein het station in kwam bleek Laura verdwenen en zij had de tickets. Maar ik had de mijn e nog want die had ik niet gecanceld, voor de zekerheid, dus Ilona en ik zijn die wagon in gestapt en die bleek vol met mannen. Nou daar had ik geen zin in. Dus wij weer terug nog een tijdje uit de deur gehangen of we Laura zagen maar niets van dat alles. Dus zijn we gaan zitten in de C1, dat is een wagon met ruime stoelen en airconditioning. nadat de trein was vertrokken kwam Laura gelukkig opdagen. Toen de conducteur langs kwam hebben Ilona en ik ons slapende gehouden want wij reisen op de passen van de 2 amerikaanse dames die eerder naar huis zijn gegaan. En we mochten blijven zitten, wat een opluchting!

Vlak voor aankomst het hotel gebeld voor de gratis pick-up en gevraagd of ze nog een kamer hadden voor mijn medereizigsters en ze hadden nog 1 kamer dus .. dat was geregeld.

En je geloofd het niet maar ook de chauffeur stond op het station toen we aankwamen.

De enige pech die ik had was dat mijn Delhi-belly weer begon in de trein. Dus weer geen fijne nacht gehad. Maar het hotel is prachtig, mijn kamer is super. Nu maar hopen dat het vandaag weer wat beter gaat.

Reacties

Reacties

Paul

Delhi-belly ?????

John

To Paul
The Runs from to much curry

Paul

Ah. Thanks, John

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!