indiaopklompen.reismee.nl

de eerste 2 dagen Jaipur

Jaipur is een verademing na Agra. Hier geen money-mosquitos of in ieder geval niet zo volhardend.

Niet zoveel getoeter en gedoe op straat dus ze kunnen het wel die Indiaers

Wink

Het hotel ligt lekker rustig dus ook gewoon slapen kan gewoon. Heerlijk.

Gisteren naar het City paleis geweest waar nog steeds een gedeelte in gebruik is door de Maharadja. Ze hadden daar een mooie tentoonstelling van kleding van de afgelopen tig jaar.

Omdat mijn gesteldheid nog niet zo was al zou moeten daarna terug naar het hotel waar ik iets gegeten heb en daarna zou ik een paar uur plat maar toen moesten ze zonodig in mijn kamer een nieuw bed plaatsen. Waarom ik altijd

Yell

Maar goed noodles gegeten 's avonds, erg lekker en vroeg naar bed.

Vanmorgen mat de dames, Ilona en Laura, naar een apen fort geweest. Een vervallen plaats met veel apen ver buiten Jaipur. Was leuk maar niet geweldig. De rit erheen was zeer aangenaam. Veel pauwen, apen en koeien gezien.

Daarna hebben we ons gestort op allerhande textiel in een winkel waar ze vanalles hadden. Sjaals ingeslagen en 2 sets kleding laten maken die vanavond afgeleverd worden. Ben benieuwd. Daarna naar de juwelier. Daar heb ik zoveel af kunnen dingen dat degene die me armbanden heeft verkocht niet echt blij met me was. Erg leuk! Vond het wel grappig dat je daar kon afdingen omdat dat in Egypte het enige was waar je niet op af kon dingen.

Om 4 uur terug in het hotel en even wat gegeten. We zouden nog wat gaan doen maar we zijn totaal ingekakt dus ... Morgen verder

Reacties

Reacties

Thijs

Wat leuk dat je geslaagd bent in een goeie handel. Je zou natuurlijk een soort van inkoop kunnen doen en daarna terug in kikkerlandje via Marktplaats de handel doorverkopen. Maar ja, je moet nog even en denk erom, al is het allemaal voor eigen gebruik, die reisbagage moet je nog wel kunnen dragen.

Marjan

Sjiek hoor, kleding laten maken. Hoe voelt dat?????

Paul

Ja, dat vond ik nou ook Marjan. Poeh, poeh jezelf kleren laten aanmeten. Moet geweldig zijn. En het verbaast me dat je hebt af kunnen dingen op de sieraden. Met de huidige goud- en zilverprijs zou je extra geld moeten betalen ipv minder. Maar je kunt het dus wel, afdingen. Petje af.

Groetjes,
Paul

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!