indiaopklompen.reismee.nl

3e dag Jaipur

De kleding is geweldig! Ben helemaal bliij. En, Marjan en Paul,het is erg leuk om dat te laten maken. Voelt erg goed. Laat denk ik wat van mijn eigen zooi achter zodat mijn tas draagbaar blijft. Maar goed dat zien we morgen wel weer.

Vandaag naar het Amber Fort geweest. De toeristenattractie van Jaipur en met recht. Het was geweldig! Erg groot. Denk dat we uiteindelijk een heleboel niet gezien hebben maar allah.

We zijn gewoon omhoog gelopen want je kunt ook met een olifant naar boven en met een jeep naar beneden maar ook daar hebben wij onze onderdanen voor gebruikt.

Daarna gelunchd en gerust en toen op naar de bazaars. En geloof het of niet maar ik heb niets gekocht! Goed he? Morgen met de nachttrein naar Udaipur dus nog een hele dag te besteden in Jaipur.

Reacties

Reacties

Herriet

Fantastische foto's! En je verhalen zijn ook erg leuk om te lezen.

groetjes Herriet

Marjolijn

Geweldig die foto's!! Natuurlijk willen we ook een foto zien van jou in je nieuwe kleren!!!

Groeten Marjolijn

Jacqueline

Fantastisch Hillie!

Marjan

Wow en dan nu ook foto's! Geweldig.
Zit ik gewoon op mijn werk, word ik daar toch wel een beetje door afgeleid. (of had ik dan je weblog niet moeten openen?) (haha)
Wij hebben vandaag première van de musical. Na deze week kom ik ook naar India denk ik. Ziet er super uit.

John

wow lovely what place.I don't think you will ever forget
those sights.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!