indiaopklompen.reismee.nl

Laatste dag Jaipur

Vandaag niet al te veel gedaan. Was een beetje sloom. Om Half 9 uit bed en mijn tas alvast gepakt. lekke ontbeten en toen de foto's op mijn blog gezet.

's Middags eerst een eindje gewandeld met Ilona en nadat we iets gedronken hadden ben ik nog met een rickshaw de stad in geweest enlekker in de bazaars rondgedoold. Had even mijn buik vol van toeristenattracties maar ook van gezelschap. En rondhangen in het hotel is ook niet mijn favoriete bezigheid dus ..

Onze trein vertrek als het goed is om 20 over 10 vanavond dus ben benieuwd wat het echt gaat worden want het is dezelfde trein van Agra naar Jaipur en die had een uur vertraging toen we in Jaipur aankwamen. We zien wel.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!