indiaopklompen.reismee.nl

Udaipur

Gisteravond ( nou eigenlijk vanmorgen)vertrokken uit Jaipur om 5 voor 1, zucht

Undecided

Aankomsttijd Udaipur ipv 10 over 6, om half 10. Dit had 1 voordeel dat we bij aankomst in het hotel meteen onze kamers in konden. Meteen ontbeten en daarna lekker gedouchd. Ga zo even een eindje wandelen De omgeving van het hotel verkennen. Het hotel ligt in het toeristisch centrum, waar je trouwens niets van merkt ( althans bij aankomst, weet niet hoe dat later zal zijn) en dan moet je door een steegje omhoog de heuvel op en daar is het. Het hotel heeft een rooftop restaurant en dus na de heuvel en een paar trappen, een geweldig uitzicht. De kamers zijn basic maar ja wat wil je voor 300 Rs per nacht ( = 4.50 euro per nacht).

Als het goed is blijf ik hier 6 nachten dus tijd om een beetje rustig aan te doen. Maar als ik medereizigers vind naar Jodhpur, mijn volgende halte dan ga ik eerder want daar kun je alleen met de bus komen of met een taxi en ja dat is in verhouding als je alleen reist wel duur.

Nou ja ik zie wel en jullie lezen het wel.

Reacties

Reacties

JOHN

Wheres my curry ???

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!