indiaopklompen.reismee.nl

Udaipur

Inmiddels al een paar dagen in Udaipur. Op de dag van aankomst eigenlijk niets uitgespookt. heb een eind gewandeld in het park. Was erg lekker en verder vroeg gegeten en vroeg naar bed.

Gisteren in de ochtend naar het City Palace. Ons hotel staat tegen de muur van dit paleis dus het dak van het paleis hedden we al kunnen bewonderen maar ja de rest kunnen we niet zien dus .. op naar het Paleis. men was daar erg druk met de voorbereidingen van een huwelijk die daaar vandaag of morgen gaat plaats vinden. Een erg groots opgezet gheel.

Het paleis was erg mooi en erg groot en er was (zo waar) een route uitgezet zodat je niets kon missen. Erg handig maar tot nu toe heb ik dat nog nergens gezien ier in India.

Gisteravond met en taxi naar Monsoon Palace gegaan. Dit is een oud en vervallen paleis die boven op een heuvel staat een aantal kilometer buiten Udaipur. Hier heb je een fantastisch uitzicht over Udaipur. Hier hebben we de zon onder zien gaan en daarna lekker gegeten in het hotel.

Ik heb het gevoel dat ik inmiddels al minstens een maand weg ben maar het is nog niet eens 3 weken.

Vanmiddag gaan we met een rickshaw een sightseeing tour doen.

Reacties

Reacties

yorick

leuk wil ik wel naar india naar al die verhalen en fotos

Paul

Dat is toch heerlijk. Het ultime gevoel van loskomen van Nederland. En nog 3 1/2 week te gaan :-)

Groetjes,
Paul

Gerrie

Hoi Hillie,

Erg leuk om je avontuur zo een beetje mee te beleven via je dagboekverhalen en de mooie foto's! Het is wel een beetje aanpassen aan de mentaliteit en gewoonte's van de mensen daar, of niet? Probeer de mannen van je lijf te houden (valt geloof ik niet mee). Ik blijf je volgen, geniet ervan!

Groetjes, Gerrie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!