indiaopklompen.reismee.nl

En nog een dagje Udaipur

Vanmorgen naar het krokodillenmeer geweest. Bleek dat onze richshawman niet helemaal zeker wist waar het was. In de buurt moest hj het even na gaan vragen.

Bij aankomst moesten we nog zo'n kilometer of 2 lopen in de hitte (het was vandaag erg warm)

Undecided
Maar het was zeker de moeite waard. Niet vanwege de krokodillen want we hebben er uiteindelijk maar 1 gezien maar het was er zo mooi en zo rustig. Heerlijk na de hectiek in de stad. ook al is Udaipur de rustigste stad tot nu toe.

Vanmiddag foto's op mijn blog gezet maar ik was bijna klaar en wat dacht je wat? Geen verbinding meermet de server. Tja had ik weer.

Vanavond naar een dansshow geweest. Was wel grappig maar elke dans duurde te lang. had ik het wel gezien dan gingen ze nog minstens 2 tot 3 minuten door. Maar ach. Bij terug komst in het hotel wat gegeten en zowaar de computer werkt weer dus snel mijn verhaal en de foto's erop gezet.

Veel plezier!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!