indiaopklompen.reismee.nl

De laatste dag in Udaipur

Vandaag de hele daag een beetje rustig aan gedaan. Heerlijk in de tuin zitten lezen, een tijd met Francine, de nederlandse eigenaresse, zitten praten en daarna met Ilona gelunchd.

Aan het eind van de middag ons Udaipur avontuur afgesloten met een waterfietstocht. Natuurlijk hadden we hier een 'echte Indiase' waterfiets want hij deed het maar aan 1 kant. Dus 1 trapte zich lam, ik natuurlijk weer, en de ander trapte voor de lol. Maar goed een aantal keren afgewisseld. Feit blijft dat het heerlijk was om op het meer te dobberen EN te fietsen.

Morgenochtend om 8.30u neem ik afscheid van Ilona en vertrek ik met een taxi naar Jodhpur.

Weer verder in m'n eentje voor de volgende 3 weken van mijn reis door Rajastan.

Trouwens iedereen bedankt voor de leuke reacties. Vind ik echt geweldig!

Laughing

Reacties

Reacties

Thijs

Ik zie het helemaal voor me zoals je de avonturen beschrijft en zie steeds uit naar jouw volgende verhaal.

Natasja

terwijl jij lekker verder reist begin ik aan mijn laatste twee werkdagen! geniet er nog van. Groeten Natasja

herriet

Erg leuk om te lezen jouw avonturen. Dapper hoor!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!