indiaopklompen.reismee.nl

de 1e dag Jodhpur

Vanmorgen al vroeg wakke en ik liep dan ook al om half 10 in Mehrangarh, het fort van Jodhpur(alweer een fort, zucht) Dit fort staat 125 meter boven de stad. Is wel erg mooi. Daarna naar Jaswant Thada. Dit is een Herdenkings tempel(??) Ook erg mooi. Hierna naar et station kijken of ik een treinticket voor overmorgen geregeld kon krijgen. Heb een plek in een sleeper maar ga nog kijken of ik dan niet liever met de bus ga.

En toen op zoek naar een computer. Zit nu in een hotel die volgens de Lonely Planet een erg goed intenetcafe heeft maar die is niet meer of ze zijn ermee bezig dus zit nu in een slaapkamer achter een laptop. Weer eens wat anders. Typisch India. Hier kunnen echt de meest gekke dingen.

Ga zo naar mijn hotel kijken of ik daar iets kan eten want hier kan dat niet. Verder geen plannen voor vandaag.

Reacties

Reacties

Thijs

Ieder land heeft dan toch wel iets waar je er nogal veel van hebt. Ik herinner mij zo de vele tempels in Egypte en de vele medina's in Marokko. Veel forten dus in India.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!