indiaopklompen.reismee.nl

De 2e en laatste dag Jodhpur

Vandaag nog niet echt veel gedaan. Heb een beetje een off day. Heb het niet zo naar mijn zin in het hotel maar vertrek morgenochtend per bus naar Jaisalmer. Hoop dat het daar wat beter is. Min kamer is prima maar het personeel is niet echt geweldig en er zijn volgens mij bijna geen andere gasten althans ik heb ze niet gezien.

Ga zo naar een park lekker genieten van het mooie weer etc. Morgen weer een dag.

PS. Ben nog naar een paleis geweest met een heerlijke tuin. Bij terugkomst bij de Bazar een heerlijk lassie gedronken en mensen zitten kijken. Op een overvolle bazaar gaat dat natuurlijk geweldig. daarna naar het hotel waar ik een uurtje heb gelegen en daarna heerlijk door de oude stad gewandeld. heb de negatieve invloed van het hotel gelukkig een beetje van me af kunnen schudden. Morgen naar Jaisalmer

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!