indiaopklompen.reismee.nl

Van Jodhpur naar Jaisalmer

Vanmorgen om 6 uur vertrokken uit het hotel. Gelukkig kan ik dat achter laten. Ik heb het daar absoluut niet naar mijn zin gehad. Maar goed volgende hoofdstuk. Per bus naar Jaisalmer.

Bij vertrek zaten er maar een paar mensen in de bus. Gelukkig had je aan een kant van het gangpad 1 stoel en aan de andere kant 2 en daarboven slaapdingen. Zat dus lekker op een stoeltje zonder dat er iemand naast me kon zitten. De hele weg ben ik de enige buitenlander geweest. De bus vertrok om half 7 en om 9 uur hadden we een langdurige eet- en plasstop. Maar de bus stopte af en toe in the middle of nowhere om mensen uit te laten stappen of mensen mee te nemen. Waar ze vandaan komen, geen idee.

Bij aankomst in Jaisalmer net na elven, het hotel gebeld maar het vaste nummer werkte niet en de mobiel werd niet opgenomen. Tja dat is al vanaf het begin mijn probleem de pickup service, dus maar weer een rickshaw geregeld en die bracht me naar mijn hotel. Het hotel ligt net buiten de stad. Erg mooi en rustig gelegen bij een sunset point. Het hotel is fantastisch, mijn kamer geweldig en de eigenaren erg vriendelijk. Heb eerst even gelunched en daarna heerlijk gedouched en toen in mijn raam gaan zitten. Ik heb zo.n brede vensterbank met kussens erin. Heerlijk zitten lezen. Later in de middag een massage gehad. Dus je begrijpt prinses Hillie geniet ervan. Mocht ook wel vond ik na de afgelopen paar dagen.

Tegen zonsondergang nog naar het sunset point gelopen en de zon zien ondergaan in de woestijn. Zit nu vlak bij de grens met Pakistan.

Heerlijk gegeten. Het beste eten tot nu toe!

Tja een beetje duurder hotel doet wonderen.

Reacties

Reacties

Paul

Wauw, dat is gaaf, zo'n vensterbank. Dat wil ik ook wel een keer meemaken :-) Lijkt me errug lekker....

Groetjes aan prinses Hillie, ook van Yorick
Paul

John

yea yea Princess Hillie . I hear it all now.
Lots of love from Princess Misty,Shelby and Senna
and Prince John

Rense

My best regards to the royal family

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!