indiaopklompen.reismee.nl

1e hele dag in Jaisalmer

Vanmorgen wakker geworden met migraine maar met reiki en een ibuprofen het toch nog weg gekregen. Lekker ontbeten en even gekletst met de eigenaresse. Zij komt van Nieuw-Zeeland en is op 57e getrouwd met een Indier. Dit hotel hebben ze nu 6 jaar en daarvoor huurden ze een hotel oid. Ze is inmiddels 67 jaar.

Heb mijn boek uitgelezen en zou net de stad in om een internetcafe te zoeken want geen internet in het hotel helaas toen de eigenaar terug was. Bij hem heb ik een kameelsafari geboekt voor morgen. Vertrek morgenmiddag om 3 uur. Ik blijf dan een nachtje in de woestijn slapen en ben in de morgen rond 10 uur terug in mijn hotel. Lijkt me geweldig.

Zit dus nu in het internetcafe en ga zo op zoek naar iets te eten. Doe het maar rustig aan vandaag( alweer) anders komt de hoofdpijn morgen terug en dat kan niet de bedoeling zijn.

Reacties

Reacties

Anouk

Hoi Hillie,

Ik kijk steeds weer uit naar je volgende verhaal! Echt helemaal geweldig!!! Ik wens je nog heel veel plezier daar!!!

Groetjes Anouk

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!