indiaopklompen.reismee.nl

Gisteren en vandaag in Jaisalmer

Het is easy going deze 2 dagen. Heb gezien wat ik wil zien dus lekker op een terasje gezeten gisteren en mensen zitten kijken. Back up laten maken van mijn foto's en de rest of mijn trip geregeld en geboekt. Alleen een hotel in Bikaner lukt nog niet zo en daar ga ik morgen naar toe. Maar goed straks even een rondje bellen wie weet leverd dat wat meer op dan dat gemail.

Vandaag zal niet zoveel anders zijn.

Ze hebben hier trouwens geweldig mooie wandkleden en heel veel ander moois maar mijn tas zit vol dus het kan alleen maar bij kijken blijven helaas. Kan natuurlijk dingen laten opsturen maar ja beter van niet want dan ga ik alleen maar meer uitgeven.

Dus ga zo een hotel regelen en dan lekker een beetje rondslenteren en ergens iets eten en dan terug naar mijn windowseat!

Morgenochtend met de bus naar Bikaner. Bus vertrekt morgenochtend om 6 uur 's .

Reacties

Reacties

Monique

Hoi Hillie,

Geweldig je verhalen. En gaaf zeg een tripje op een kameel. Ben benieuwd naar de foto's.
Geniet nog maar lekker van deze heerlijke tijd.

Tyske

Jammer dat die tas vol zit maar je hebt al zoveel moois. Het mooiste zijn natuurlijk de ervaringen. Die kunnen niet tegen die spullen op. Prachtig ook zo'n die kamelentrip.
Groeten, Thijs

sylvie

WAUWWIE , IK WIL OOK!
Super om je verhalen elke keer weer te lezen

Heel veel succes en belangrijkste: Geniet er met volle teugen van!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!