indiaopklompen.reismee.nl

Met de bus van jaisalmer naar Bikaner

Vanmorgen om 5 uur op want de bus vertrekt om 6 uur. Kareem zou mij wegbrengen maar toen ik in de hal kwam lag hij nog te slapen dus hem wakker gemaakt en dik op tijd voor de bus.

De bus was niet zo vol toen we weggingen maar stopte nog een aantal keren in Jaisalmer en toen we Jaisalmer uitreden was de bus vol!

Onderweg heeft ie 2 lange stops gemaakt maar hij stopte ook op de meest onmogelijke plaatsen waar je nietmand verwacht maar waar toch weer mensen stonden te wachten die mee wilden of juist eruit wilden.

Om half 1 in Bikaner. Bij een busstop waar veel mensen eruit gingen hield een rickshawrijder een bordje voor het raam met mijn naam dus ... ja ... eindelijk een niet geplande pick up naar het hotel. Goh dat dat ook nog kan. Geweldig. Het hotel is OK. Betaal teveel voor mijn kamer maar ja dan had ik meer moeten afdingen maar als ik moe ben dan ben ik daar niet zo goed in. Eigen schuld dus! Even wat gegeten en gedouched. Zou toen op internet in het hotel maar dat ding was zo langzaam dat ik er maar mee ben gestopt.. Ben toen maar met een rickshaw naar een Camel Breed Farm geweest. Hier doen ze onderzoek naar hoe ze het beste kamelen kunnen kweken (sorry kan niet op het juiste nederlandse woord komen) . Was net op tijd om de kamelen te zien binnen komen want overdag staan ze in de woestijn. Er waren een paar jonkies. Eentje van maar 6 dagen oud. Erg leuk.

Bij terug komst een internetcafe gezocht en zoals jullie lezen dat is gelukt. Eentje met een snelle verbinding. Hier kon ik ook internationaal bellen dus even naar mijn moeder en naar John gebeld. Jammer genoeg waren Yorick en Paul nog niet in Oosterhesselen.Tja het is tenslotte maar 1x Sinterklaas in het jaar.

Wat ik morgen ga doen?? Geen idee nog.

Reacties

Reacties

yorick

mam fokken is het woord dat je zocht

Tyske

Hahaha, kamelen kweken! Geweldig!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!