indiaopklompen.reismee.nl

1e dag Bikaner

Vanmorgen ontbeten met Jean, de noor.

Hij zat in hetzelfde hotel als ik in Jaisalmer en nu in Bikaner. Erg grappig. Gisteravond samen gegeten. Erg gezellig. Jean is vandaag doorgereisd naar Pushkar. dat is ook mijn volgende bestemming maar ik ga pas overmorgen dus dan zal hij wel weer verder getrokken zijn. Hij zit daar trouwens in een ander hotel maar goed. Grappig dat je zo regelmatig dezelfde mensen tegen komt.

Ben vanmorgen met de bus naar Deshnok vertrokken. Daar staat de ratten tempel.

Was veel minder eng dan ik dacht. Je moet daar op blote voeten in en ik dacht dat de tempel vergeven zou zin van de raten maar dat viel mee. Er waren er genoeg hoor maar de meesten waren aan het eten. De mensen die in de tempel komen, voeren die beesten dus ... eten te over en dus geen interesse in blote tenen.

Er waren ook een groepje amerikanen. Het grootste gedeelte van die groep vond het maar niets. Maar ja als je in Bikaner bent moet je ook daar naar toe. Pech voor hun.

Morgen hier in de stad naar, natuurlijk, het ford

Laughing
en misschien een paar andere dingen. We zien wel. Vandaag op tijd terug met de bus want 10 minuten nadat ik terug was bij de 'bushalte' kwam er al een bus. Maar wilde niet meer de stad in want dan heb ik morgen niets meer te doen. Had foto's op mijn blog willen zetten maar helaas jullie moeten iets langer wachten want het is hartstikke druk dus het internet is daardoor ook erg traag. Nou ja volgende keer beter.

Hadden jullie wel alvast de ratten kunnen zien

Reacties

Reacties

Marjan

Hoi Hil,
Ik heb je foto's ook even aan ma en Jan laten zien. Maar goed dat de ratten er nog niet bij zaten, het was zo al indrukwekkend genoeg.
Beetje late wandkleden-tip: Gewoon goede foto's van maken, dan kan je die altijd vergroten naar wandkleedformaat. Een beamer wil ook leuk werken, kan je elke week een ander wandkleed projecteren. (haha)
Je merkt het, het gaat weer goed met me.
Have fun.

Groeten van Marjan

yorick

wil ik ook nog wel eeeeeeeeeeeens heeeeeen jezus ik wil door jou nu ook naar india ;)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!