indiaopklompen.reismee.nl

Van Bikaner naar Pushkar

Vanmorgen om 7 uur op want vertrek om 8 uur richting busstation. Omdat je geen kaartje van tevoren kan kopen wat je wel kan voor bussen van een particuliere organisatie maar ik nu met een regeringsbus ga is dat dus anders.

Ben er erg snel en kan zelfs met een bus eerder. Mijn bagage kan niet achterin en moet mee naar binnen waar het natuurlijk niet past in het bagage rek. Dus de tas maar op de grond voor de bank gezet. is wel lastig want als er iemand naast me komt zitten die heeft er dan ook last van maar ja het is niet anders. De bus doet er 7 uur over om ongeveer 300km af te leggen. Hij ging langs allerhande dorpjes en over zandpaden etc. Dus een erg langdurige en heen en weer schuddende trip. was blij dat we er waren.

Bij aankomst in het hotel The Seventh heaven waan je je ook meteen in de hemel. Een heerlijke binnen tuin met een fontein, de kamer ruim met een enorm bed waar ik in kan verdwalen. Google voor de gein Seventh heaven Pushkar en je kunt zien waar ik terecht ben gekomen. En dat voor nog geen 15 euro per nacht. Geweldig. Oh mijn kamer heet Misthi. Leuk he?

Doe vandaag helemaal niets meer. Ben bekaf na die bustrip. Ach aan de andere kant is zo'n bustrip ook wel weer leuk omdat je zoveel van de omgeving ziet. veel meer en beter dan in de trein.

Nou ga relaxen met een boek in een schommelstoel

Laughing

Reacties

Reacties

Marjan

Nou, ik heb gegoogled. Geweldig zeg! De grap is dat je ook nog de kamer Hilly Billy had kunnen krijgen. Maar een kamer zonder ramen (volgens de beschrijving) lijkt me ook niet wat. Ziet er verder geweldig uit allemaal.
En je gaat uitrusten in een schommelstoel? Om af te kicken van al dat geschud in de bus, of hoe moet ik dat zien?
Lekker in de binnentuin genieten van al het moois om je heen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!