indiaopklompen.reismee.nl

Pushkar

Gisteren en vandaag erg weinig uitgespookt. Gisteren een eind gewandeld en lekker op een terrasje gezeten, gelezen en een beetje geshopt. Vandaag was niet veel anders. Merk wel nu ik echt tot rust kom er veel vermoeidheid uitkomt.

Pushkar is een stad met weinig tot geen verkeer. In het centrum heb je alleen voetgangers, fietsers en brommers. Dat is voor de verandering wel erg lekker, al zijn er brommerrijders die tussen de voetgangers door proberen te scheuren zo hard als ze kunnen.

Heb mijn laatste souveniers gekocht en mijn tas zit vol! Dus in Jaipur blijft het echt alleen nog maar bij kijken. Had ik geweten dat ik daar terug zou komen dan had ik misschien het meeste wat ik daar gekocht heb niet toen al gekocht. Nu heb ik dat voor meer dan 3 weken mee gesleept. Ach, veel ervan heb ik al gedragen dus het was ook wel weer ergens goed voor.

Besloten dat ik morgen niet met de bus naar Jaipur ga. Moet dan nl. eerst naar Ajmer en dan overstappen op een andere bus naar Jaipur. Dat idee kon ik even niet aan vandaag dus besloten om 10x meer geld uit te geven voor een taxi

Wink
Die haalt me op bij het hotel en zet me af bij het hotel in Jaipur. Dus geen gedoe bij het busstation. Geen gedoe met mijn bagage. Heerlijk!

Reacties

Reacties

Paul

Heel veel plezier in je laatste week. 'k Ben benieuwd of je hier ook ziek gaat worden door het verschil in temperatuur. Bij ons gaat 't namelijk vriezen :-)

Groetjes, Paul

Marjan

Truck voor de terugreis:
Alle nieuwgekochte kleding tegelijkertijd aandoen. Misschien is dat net warm genoeg voor onze winterse sferen. Kan je nog meer leuke dingen kopen, want anders is je tas zo leeg.
Have fun!

Jacqueline

Geniet ervan!!!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!