indiaopklompen.reismee.nl

Van Pushkar naar Jaipur

Vandaag lekker ontbeten, mijn tas gepakt, mijn mail gecheckt, het hotel betaald en toen met de taxi naar Jaipur.

Wat heerlijk. Mijn tas werd in de taxi gezet. Ik hoefde alleen maar in te stappen en gaan met de banaan. Na al dat gesleep met de bagage is dit toch wel erg lekker voor een keer.

Er waren een aantal tolwegen dus de chauffeur kon goed doorrijden. We waren rond half 2 in Jaipur. Toen nog naar het hotel. Was een beetje moeilijk maar ook dat gevonden en om 2 uur (weer) ingecheckt in Krishna Palace. Ze herkenden mij daar meteen en ze vroegen ook meteen naar mijn medereizigsters. Erg leuk.

Heb nu een kamer aan de voorkant. Mooie kamer maar de andere had meer sfeer.

Nog maar 4 dagen en dan zitten de 6 weken erop. Gaat nu opeens wel weer erg snel.

Reacties

Reacties

Mieke

Wow vier dagen nog maar. Wat gaat de tijd toch snel. Weet nog goed dat ik hoorde dat je ging. Het leek toen zo ver weg en nu is het al weer bijna voorbij. Het is wel duidelijk uit je verhalen dat het een geweldige vakantie is geweest. Geniet van de laatste dagen en euh ik hoop dat je een dikke trui bij hebt want het vriest hier en met een beetje mazzel heb je sneeuw bij terugkomst.

Groetjes
Mieke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!